Kariéra - administrátor eshopu

Rozšiřujeme náš tým - hledáme administrátora provozu eshopu

Zajímala by vás práce v rychle se rozvíjejícím nábytkovém internetovém obchodě v ČR? Rádi komunikujete s lidmi, baví vás prodávat věci a pracovat na PC? Ve firmě INTENA Nábytek máte možnost tyto vlastnosti realizovat a zúročit. Pokud dovedete pracovat s maximální profesionalitou, s velkým nasazením a s precizním přístupem - hledáme právě vás. Nepotřebujeme jen standardního zaměstnance, potřebujeme skvělého člověka!

Pokud si myslíte, že je váš přístup velice odborný a jste schopen(schopna) podpořit vaši práci vlastními kreativními nápady a myšlenkami, je tato pozice určena právě vám.

Kariéra manager eshopu Intena

Ve firmě INTENA Nábytek rozhoduje především osobnost každého pracovníka. Pokud jde o vzdělání a dovednosti - ty si člověk dokáže rychle osvojit praxí. Osobnost zaměstnance vžak změnit nelze. Proto o případném přijetí rozhoduje především to, jakou máte povahu, jak přemýšlíte a jak můžete vaší osobností obohatit naší firmu.

Samozřejmě předpokládáme ochotu se vzdělávat v nových metodách a postupech prodeje zboží na internetu a také příjmat požadavek na vysoké pracovní nasazení po celou dobu výkonu práce.

Co pro nás není podstatné?

  • Váš věk
  • Zda jste absolvent či zda máte za sebou dlouhou praxi

Co pro nás je podstatné?

  • CHCETE pracovat a dále se rozvíjet
  • nehledáte jen nouzové řešení tzv. pracovat kdekoliv
  • orientujete se v oboru prodeje nábytku a matrací (toto je výhodou, ne však podmínkou)
  • máte SŠ nebo VŠ vzdělání
  • umíte výborně pracovat na PC a internetu a na počítači jste tzv. pořád a nedělá Vám to problém
  • máte organizační schopnosti a smysl pro precizní práci, samostatnost, cílevědomost, loajalitu,
  • máte čistý trestní rejstřík
  • můžete o sobě říci, že máte vstřícné a komunikativní vystupování
  • přirozeně pracujete s vysokým pracovním nasazením
  • máte ŘP sk.B

Co můžeme nabídnout?

  • realizaci v perspektivní a rychle se rozvíjející firmě s profesionálním vedením
  • praktickou možnost seberealizace a podílení se na chodu a společnosti
  • skvělý a přátelský pracovní kolektiv
  • výborné pracovní zázemí, pracoviště v Ostravě

Důležité informace

Práce je na celý úvazek (Po-Pá, cca 8,5 hodin denně občas i sobota od 9-12hod). Začátek práce v 8.30 hod, konec dle typu dne v 15 hod. nebo v 18 hod. ( otevírací doba kamenné prodejny v Ostravě je 10-18 hod. )

Chcete u nás pracovat? Tak hurá do toho!

Posaďte se k PC a napište alespoň 5 důvodů, proč by jste u nás chtěli pracovat a popište alespoň 5 věcí, čím by jste mohli naší firmě přispět. Dále se nám pokuste napsat, jak a podle čeho by jste doporučili mladému páru vybrat manželskou postel a do ní vybrat nové matrace.

Do emailu také přiložte svůj životopis ( i v případě že jste nám jej již jednou zasílali ). Máme rádi kreativní životopisy nejen s textem - může být doplněno foto, video, audio atd..). Vše nám zašlete na náš email: info@intena.cz a jako předmět zprávy napište:  ADMINISTRATOR ESHOPU - FINÁLNÍ PODKLADY. 

Prosíme aby jste nám nijak netelefonovali, ani nás jiným způsobem než zde uvedeným nekontaktovali. Pokud budete splňovat naše požadavky, sami vás oslovíme a přizveme k osobnímu pohovoru.

Přesné znění nabízené pozice

Firma Ing.Vladimír Hodina - INTENA Nábytek hledá do týmu moderního nábytkového e-shopu administrátora provozu eshopu, který bude odpovědný za provoz internetového obchodu a bude se zároveň podílet na chodu firmy. 

Hlavní náplň práce

  • správa a odpovědnost za chod e-shopu (od prodeje zboží, přes objednávání věcí u dodavatelů, svážení zboží, dohled nad balením zboží e-shopu, komunikace se zákazníky až po administraci a úklid pobočky),
  • přidávání a aktualizace produktů, popisků, fotografií a dalších informací k produktům na našem e-shopu,
  • podílení se na vytváření obsahu firemního blogu
  • on-line obsluha firemního e-mailu a velmi rychlá následná komunikace se zákazníky, telefonická komunikace se zákazníky

Požadujeme:

  • vzdělání min. SŠ. zakončené maturitou, VŠ výhodou
  • výborná znalost práce na PC , ideálně včetně znalosti problematiky obchodování na internetu
  • znalost oboru nábytku výhodou, ne podmínkou,
  • znalost práce v účetním softwaru Pohoda výhodou
  • příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti
  • spolehlivost, samostatnost, odpovědnost
  • schopnost práce na více úkolech současně a pod časovým tlakem
  • řp sk. B

Nabízíme:

  • práci na HPP
  • nástup možný po dohodě ihned
  • možnost dalšího růstu
  • odpovídající platové ohodnocení

Pokud se řadíte mezi ty, co hledají jakoukoli práci jen pro zabití času a trávení dne na svém facebooku - ani nám nepište. Jsme jiní, děláme věci poctivě a svědomitě. Nehledáme jen standardního  zaměstnance pro zaplnění tabulkového počtu. Hledáme člověka se skvělou přátelskou osobností a velkou motivací pracovat pro firmu a svůj tým.


Počítačové měření matrací v Os Nábytek na splátky bez navýšen
 
 777 158 960