Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
JZ
Jana Zdeňková
Při skládání postele jsem narazila na to, že postel není dle objednaných parametrů, byl objednán čelní výklop, ovšem postel dorazila s bočním výklopem. Vše jsem vyfotila a postel přes email reklamovala. Následovalo tak strašné jednání ze strany obchodu, že jsem to ještě nezažila. Uznali, že mají na webových stránkách chybu a tento typ postele se již s čelním výklopem nevyrábí, ale zároveň nechtěli uznat chybu , natož, aby mi na postel poskytli slevu. Což by byla nejjednodušší varianta řešení pro obě strany. Následovalo několik emailů, kde stále nechtěli svou chybu přiznat. Dle obchodník podmínek mě měli předem informovat o změně v parametrech produktu a vyčkat zda s jinými vlastnostmi souhlasím. Což nenastalo.
Tomu říkám amatérismus celé firmy, nikoliv jen jednotlivce.
Musela jsem tedy pro vadu odstoupit od smlouvy. V této fázi mi byla nabízena sleva cca 5%, což bylo velmi úsměvné a na tuto nabídkou jsem rozhodně nechtěla přistoupit. Pro již rozloženou postel si do několika dní přijeli a následoval další kolotoč příšerné emailové komunikace.
Po asi 10 dnech od svozu zboží jsem se informovala, jaký je stav odstoupení. Bylo mi odpovězeno, že již byl vystaven dobropis (já ho neobdržela ani v zákaznickém účtu nebyl k dispozici) a další byl byl na platební bránu zaslán požadavek na refundaci, která bude trvat 2 - 5 dní. Po uplynutí této doby jsem je opět kontaktovala emailem o stavu a bylo mi odepsáno, že na platební bráně nemají dostatek financí na refundaci a tím pádem se vše ještě pozdrží. Prý ovšem předchozí den, byl požadavek na platební bránu znovu zadán.
Po další 4 pracovních dnech jsem kontaktovala přímo platební bránu, po chatové komunikaci jsem se dozvěděla, že se refundace nezdařila a byl mi zaslán odkaz pro doplnění bankovního účtu. Ještě ten den finance dorazily. Celý tento proces od prvotního emailu s reklamací trvala 31 dní!
Kdybych nekontaktovala platební bránu sama, věřím, že by se odeslání financí ještě protáhla, jelikož sama firma mě o této situace neinformovala.
LP
Ludvíková Petra
Děkuji moc za kvalitní postel na míru. Jsme velice spokojeni. 5 ⭐ je pro vás málo. Doručení - super, složení - super, kvalita - super. Máme přesně to, co jsme očekávali. Vysokou postel 🙏😉. Přeji vám mnoho spokojených zákazníků. Díky.
Skvělá komunikace a rychle dodání. Objednali jsme vánoční dárek na poslední chvíli a neuvěřitelně nám vyšli vstříc. Vše se pohodlně stihlo. Tento obchod mohu jen a jen doporučit
Obchod v pohodě, akorát ta domluva s dopravcem teda nic moc :-(
Byla to moje první objednávka ma manželské postele s úložným prostorem Lada 160x200 a hlavně že je to Česká výroba a kladné recenze a jsme velice spokojeni komunikace s obchodem výborná vše ověřili při objednávce po telefonu dodací lhůta byla 4-6 týdnů a doručení bylo za 5 týdnů zboží bylo v pořádku bez poškození montáž 1h a půl velice bytelná a krásná objednávka byla v materiálu Dub Sonoma útulná ložnice
Spolehlivě a rychle
Kvalitní zboží, ve všem mi vyšli vstříc (potřebovala jsem komodu jako dárek k narozeninám s dodáním v krátkém termínu), po obdržení zboží od dodovatele mi ihned volali, že si mohu přijet, což jsem ocenila, zkušenost se službami obchodu předčila má očekávání
Perfektní přístup, dostatečné informace, doprava a výnos super
Mohu jen doporučit. Rychlá komunikace, odeslaní a vyřízení celé objednávky.
Výborná spolupráce s tímto obchodem mohu jen doporučit výborné ceny krásné zboží velmi kvalitní, moc děkuji
doporučuji
Zboží bylo dodáno v termínu. Naprostá spokojenost s kvalitou postele.
Dobrý den,
žádné snižování ani zvyšování cen dopředu neplánujeme a vždy reagujeme na úpravu ceny či akční nabídky od dodavatelů a výrobních dílen. Vaše negativní recenze nás proto velmi mrzí.
Vladimír Hodina
vedoucí prodeje
INTENA Nábytek
Lepší a jednoduší nakoupení matrací si nedokážu představit.
Dobrý den pane Pavle,
děkujeme za vaše 100% hodnocení a pochvalu zakoupených matrací. Budeme se těšit na váš příští nákup.
Vladimír Hodina
vedoucí prodeje
INTENA Nábytek
